SRAM Maven Ultimate Stealth, zestaw hamulców tarczowych
Kod: 1171


Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Doskonała wydajność i elegancki design. Sram Maven Ultimate łączy w sobie lśniący korpus dźwigni z frezowanymi krawędziami i tytanowymi komponentami, tworząc wykończenie godne każdego nowoczesnego superbike'a. Regulacja zasięgu i punktu styku bez użycia narzędzi zapewnia niezrównaną łatwość personalizacji. Maven to ekspert, ale Maven Ultimate to szczyt możliwości.
Maksymalna moc i kontrola: hamulec tarczowy Maven Ultimate Stealth . Maven to najmocniejszy hamulec, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Użyteczna moc dla wydajności i elastyczności. Ekstremalna moc dla większej prędkości i kontroli w coraz trudniejszym terenie. Maven daje Ci siłę, by jechać do przodu.
Większa moc Maven generuje prawie o 50% więcej mocy niż jeden z najmocniejszych hamulców, SRAM Code. Ale Maven to nie tylko brutalna siła.
Mniej wysiłku. Ważniejsza od mocy całkowitej jest moc użyteczna. Dzięki Mavenowi potrzeba o 32% mniej siły nacisku na dźwignię, aby uzyskać taką samą moc jak w hamulcu Code, co zmniejsza zmęczenie i zwiększa kontrolę w wymagającym terenie DH, na bezlitosnych przejażdżkach e-MTB i długich etapach enduro.
Nadmiar mocy Dzięki tłoczkom zacisku o średnicy 19,5 mm i 18 mm zacisk Maven zapewnia większą siłę nacisku na klocki hamulcowe, co przekłada się na większe tarcie przy mniejszym wysiłku.
Progresywna moc dla kontroli, zoptymalizowana pod kątem Maven, SwingLink zapewnia dźwignię, która zmienia się w trakcie naciągania dźwigni. Im mocniej naciągniesz dźwignię, tym większą moc Maven przekaże tłokom. Ten progresywny transfer mocy zapewnia niezrównaną kontrolę.
Lepszy współczynnik. Duże tłoczki zacisku nic nie znaczą, jeśli współczynnik rozmiaru tłoczka w dźwigni nie jest do nich dostosowany. Maven zapewnia lepszą optymalizację tego współczynnika.
Cztery śruby zapewniające moc Zacisk Maven ma cztery śruby przykręcone do korpusu zacisku, co zmniejsza utratę mocy i przekłada się na solidne wyczucie dźwigni.
Znak dobrej kompatybilności Długość i kształt dźwigni, a także ustawienia zasięgu i punktu styku są takie same jak w hamulcach Code, zachowując sprawdzoną ergonomię dźwigni.
Strojenie. Duża moc Mavena sprawia, że idealnie nadaje się do sportów ekstremalnych. Ale dzięki tej mocy możesz również precyzyjnie dostroić osiągi.
Dane techniczne
- Zastosowanie : MTB
- Typ hamulca : Hydrauliczny hamulec tarczowy
- Konstrukcja zacisku : zacisk hamulcowy 4-tłoczkowy (2x 18 mm i 2x 19,5 mm)
- Klocki hamulcowe : organiczne klocki XL na stalowej płycie bazowej
- Mocowanie zacisku : Postmount
- Mocowanie : Prawa/lewa strona z obu stron za pomocą oddzielnego klipsa
- Dwustronność : Tak
- Port odpowietrzający zacisku : Bleed Edge
- Ustawienia kontaktu : Tak
- Regulacja zasięgu : bez użycia narzędzi
- Płyn hydrauliczny : Maxima Mineral Oil
- Dźwignie obrotowe : Łożyska
- Zalecane tarcze hamulcowe : HS2 / CenterLine (nie dołączone!)
- Materiał dźwigni : kute aluminium
- Materiał korpusu dźwigni : kute aluminium
- Materiał zacisku : kute aluminium
- Materiał tłoka : tworzywo fenolowe
- Śruby : Tytanowe
- Kolor : anodowany na kolor przezroczysty
- Waga : 362 g (tył, Stealth-a-majig, DIR, 1800 mm, z klockami)
Zawartość opakowania
- 1 x hamulec tarczowy Maven Ultimate Stealth (przód)
- 1 x hamulec tarczowy Maven Ultimate Stealth (tył)
- 2 x organiczne klocki hamulcowe XL na stalowej płycie bazowej
- 2 x klamra MMX
- 2 x Oliwki
- 2 x Rękawy
- 4 x śruby mocujące zacisk
Dlaczego warto kupić hamulce Maven?
Rowery i rowerzyści ewoluują, a hamulce muszą dostosować się do nowych wymagań. Hamulce Maven zostały zaprojektowane do ekstremalnego użytkowania – idealne do jazdy grawitacyjnej, e-MTB, enduro i każdego innego kolarza potrzebującego większej siły hamowania. Dzięki tak dużej sile hamowania, możesz dopasować hamulce do swoich potrzeb, łącząc rozmiary klocków i tarcz, co ostatecznie zapewnia lepsze hamowanie.
Jak prawidłowo stosować hamulce Maven?
Zobacz poradnik „Hamulec” dotyczący hamulców SRAM MTB.
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
