SRAM Maven Bronze Stealth, zestaw hamulców tarczowych
Kod: 1177


Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Maven to najmocniejszy hamulec, jaki kiedykolwiek stworzyliśmy. Użyteczna moc dla wydajności i możliwości regulacji. Ekstremalna moc dla zwiększenia prędkości i kontroli w coraz trudniejszym terenie. Maven daje Ci siłę do rozwoju. Nieograniczoną moc pewności siebie. Moc, która pozwala na dłuższe i krótsze działanie z mniejszym zmęczeniem, pozwalając Ci wykorzystać płynność i powtarzalność do rozwijania swoich umiejętności. Maven. Nowe moce, które pozwolą Ci kontynuować.
WIĘCEJ MOCY
Maven generuje prawie o 50% większą siłę niż jeden z najmocniejszych hamulców, SRAM Code. Choć kuszące jest skupienie się tylko na tym fakcie, Maven to nie tylko brutalna siła.
MNIEJ WYSIŁKU
Ważniejsza od mocy całkowitej jest moc użyteczna. Z Mavenem potrzebujesz o 32% mniej siły nacisku na dźwignię, aby osiągnąć tę samą moc co Code, co zmniejsza zmęczenie i zwiększa kontrolę w trudnym terenie DH, na bezlitosnych trasach e-MTB i długich etapach enduro. Jeździj mocniej i dłużej – Maven oferuje to, co najlepsze z obu światów.
SIŁA W NADMIARACH
Zacisk Maven z czterema tłoczkami o średnicy 19,5 mm i 18 mm jest po prostu ogromny i zapewnia większą siłę nacisku na klocki, co przekłada się na większe tarcie przy mniejszym wysiłku.
POSTĘPOWA SIŁA KONTROLI
Zoptymalizowany pod kątem Maven, SwingLink zapewnia współczynnik dźwigni, który zmienia się w całym zakresie skoku dźwigni. Im mocniej pociągniesz za dźwignię, tym większą siłę Maven przekazuje na tłoki. Ten progresywny transfer mocy zapewnia niezrównaną kontrolę, w przeciwieństwie do binarnej natury „włącz/wyłącz”.
LEPSZY WSPÓŁCZYNNIK
Duże tłoczki zacisku są bezcelowe, chyba że stosunek wielkości tłoczków w dźwigni jest odpowiednio dobrany. Siła jest określana na podstawie relacji między rozmiarami tych tłoczków, a Maven zapewnia lepszą optymalizację tego stosunku.
CZTERY ŚRUBY DLA WYTRZYMAŁOŚCI
Zmierz dowolny zacisk pod obciążeniem, a zobaczysz wygięcie. Cztery śruby w korpusie zacisku Maven nie są tylko na pokaz. Zmniejszają one straty siły w zacisku, co przekłada się na stabilne wyczucie dźwigni, odpowiadające jej sile.
ZNAJOME UCZUCIE
Sięgnij po dźwignię Maven, a poczujesz znajome uczucie. Rozmieszczenie punktów obrotu, długość i kształt pióra, a także ustawienia zasięgu i punktu styku zostały przeniesione z modelu Code, zachowując sprawdzoną ergonomię dźwigni. Przewody hamulcowe są prowadzone przez nową, ukrytą architekturę, zoptymalizowaną pod kątem przejrzystego układu kokpitu i dobrze dopasowaną do współczesnych rozwiązań prowadzenia ram.
USTAWIENIA
Nadmierna moc Mavena sprawia, że jest to idealny wybór do sportów ekstremalnych. Jednak dzięki tej mocy możesz również zmniejszyć jego moc. Pomyśl o tym jak o głośności. Większa dostępna moc daje więcej możliwości.
Wirniki
Zacznij od małych kroków – zalecanym punktem wyjścia podczas konfiguracji Mavena jest najmniejszy rozmiar tarczy, jaki obsługuje rama i widelec. Każde 20 mm różnicy w rozmiarze tarczy daje 14% przewagi mechanicznej. Oznacza to, że przejście z tarczy 180 mm na 220 mm zwiększyłoby wydajność systemu o 28%. Jednak zbyt duża tarcza może również prowadzić do niedostatecznego generowania ciepła, a mniejsza tarcza, która generuje optymalną ilość ciepła, może zapewnić lepszą przyczepność na torze. Zwrócenie uwagi na kolor szprych tarcz może być wskaźnikiem ich osiągów.
- Kolor brązowy lub brązowy oznacza, że rozmiar jest optymalny.
- Kolor fioletowy lub tęczowy oznacza, że tarcze są za gorące i zaleca się zakup tarcz o rozmiar większych.
- Brak wyraźnego zabarwienia oznacza, że nie są wystarczająco gorące, a zmniejszenie rozmiaru zapewni optymalną wydajność. Wybierz tarcze HS2, aby uzyskać o 7% większą moc i lepsze odprowadzanie ciepła, lub tarcze CenterLine, jeśli zależy Ci na mniejszej mocy i oszczędności masy.
Klocki hamulcowe
Unikalny kształt płyt Maven XL jest dostępny w dwóch mieszankach, z których każda ma swoje własne właściwości.
- Organiczne klocki hamulcowe to świetny wybór, jeśli zależy Ci na mocnym chwycie początkowym i mniejszym hałasie. Oferują najlepszą wydajność w suchych warunkach.
- Klocki spiekane są idealne, gdy potrzebujesz najwyższej odporności na długotrwałe ciepło. Zapewniają również lepszą wydajność w mokrych i błotnistych warunkach.
POKONAJ UPAŁ, WYKORZYSTAJ UPAŁ
Powszechnym błędnym przekonaniem jest to, że ciepło jest największym wrogiem hamulców. Prawda jest taka, że ciepło jest niezbędne. Aby hamulec działał stabilnie i wydajnie, musi utrzymywać odpowiednią ilość ciepła w układzie, ale jednocześnie unikać gwałtownych wahań temperatury. To sztuka. Sztuka, w której Maven się wyróżnia.
INTELIGENTNA MASA TERMICZNA
Zaciski Maven zapewniają większą spójność działania, utrzymując optymalną temperaturę pracy przez dłuższy czas. Zaprojektowano je z myślą o większej masie termicznej, co wydłuża czas nagrzewania, zapobiega nadmiernemu przegrzewaniu i jednocześnie utrzymuje optymalną temperaturę, zapobiegając zbyt szybkiemu stygnięciu. Gdy zacisk unika wahań temperatury, spójność działania osiąga zupełnie nowy poziom.
ZACZYNA SIĘ OD FOK
Wewnątrz zacisku, tłoki Maven wykorzystują uszczelki wykonane z opatentowanego materiału, który zachowuje swoje właściwości, zapewniając szczelność niezależnie od ekstremalnego ciepła powstającego podczas hamowania lub niskich temperatur atmosferycznych. Te wyjątkowo odporne na temperaturę uszczelki pozwalają również Mavenowi pokonać dotychczasowe słabości związane z olejem mineralnym i wykorzystać jego zalety. Wytrzymują najtrudniejszy teren i najdłuższe zjazdy, zapewniając niezmienne wrażenia z jazdy po jeździe.
Funkcje - Zestaw Sram Maven Bronze Stealth
- Tłoki o średnicy 18 i 19,5 mm zapewniają najlepszą w swojej klasie moc.
- SwingLink zapewniający charakterystyczne dla SRAM wyczucie dźwigni.
- Sztywny zacisk 4-tłoczkowy z najlepszym zarządzaniem ciepłem i łatwiejszym dostępem do śrub.
- Organiczne pady są standardem, zapewniającym najlepszą modulację i najcichszą jazdę.
- Ukryta architektura dźwigni zapewnia bardziej elegancką i nowoczesną jazdę.
- Olej mineralny zapewniający niskie wymagania konserwacyjne i wysoką wydajność.
- Przeznaczony do stosowania wyłącznie z olejem hamulcowym Maxima Mineral Brake Oil.
- Wykończenie anodowane na kolor ciemny polar.
Cechy produktu
- Zastosowanie: MTB
- Typ hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy
- Konstrukcja zacisku: zacisk hamulcowy 4-tłoczkowy (2 x 18 mm i 2 x 19,5 mm)
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
