Przerzutka tylna SRAM Apex XPLR AXS 12-biegowa

Kod: 1720
Brak oceny
zł928,74
W magazynie u dostawcy (1 ks)
Możemy doręczyć do:
10.11.2025

Przerzutka SRAM bez akumulatora i ładowarki.

Informacje szczegółowe

Szybka dostawa
Szybka dostawa
Szybka dostawa
Ekspresowa wysyłka
Ekspresowa wysyłka
Ekspresowa wysyłka
Zweryfikowany sprzedawca
Zweryfikowany sprzedawca
Zweryfikowany sprzedawca

Opis szczegółowy produktu

Tylna przerzutka SRAM Apex XPLR AXS D2 została zaprojektowana do szerokiej gamy kaset z dużą tarczą (36 lub 44 zębów) i wyposażona jest w sprzęgło sprężynowe zapewniające efektywne prowadzenie łańcucha zarówno na drodze, jak i w terenie. Dzięki intuicyjnej logice zmiany przełożeń eTap i łączności AXS system zapewnia płynną, przyjemną jazdę bez rozpraszania uwagi.


Główne cechy

  • Zgodność z AXS zapewniająca łatwą konfigurację, personalizację i niezawodność
  • Zoptymalizowany dla systemów 1x i kaset 11-44T XPLR, 10-44T XPLR i 10-36T
  • Efektywne zarządzanie łańcuchem, które redukuje hałas i utrzymuje stabilność układu przesyłowego

Dane techniczne

  • Zastosowanie: kolarstwo przełajowe, szutrowe
  • Grupa: Apex XPLR AXS
  • Przekładnie: 12-biegowy
  • Kompatybilny łańcuch: łańcuch SRAM Flat Top 12-biegowy
  • Kompatybilne kasety: SRAM 11-44 XPLR, 10-44 XPLR i 10-36
  • Maksymalna liczba zębów: 44T

Tworzywo

  • Klatka zewnętrzna: aluminium
  • Klatka wewnętrzna: aluminium

Kolor

  • Czarny

Zawartość opakowania

  • 1 x przerzutka tylna SRAM Apex XPLR AXS D2
    (Bateria nie jest dołączona)

Technologie

  • AXS™
    AXS to platforma integracji elektronicznej firmy SRAM, która łączy podzespoły elektroniczne roweru z oprogramowaniem. Aplikacja SRAM AXS umożliwia monitorowanie stanu akumulatora, regulację działania podzespołów, personalizację sterowania, otrzymywanie przypomnień o konserwacji i aktualizację oprogramowania układowego.

  • eTAP
    Technologia eTap w nowej grupie osprzętu SRAM RED® eTap umożliwia bezprzewodową zmianę przełożeń dzięki zaawansowanemu zarządzaniu baterią i mechatronice. Zmiana przełożeń jest niezwykle intuicyjna: prawa dźwignia zwiększa trudność, lewa ją zmniejsza, a obie dźwignie razem sterują przednią przerzutką.

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa