Opona wyścigowa Maxxis Rekon - EXO TR | WT - 29x2,40"

Kod: 1451
Brak oceny
zł195,03
W magazynie (1 ks)
Możemy doręczyć do:
06.11.2025

Opona bezdętkowa MAXXIS Rekon Race, 29x2.40, opakowanie OEM (bez oryginalnego opakowania), waga deklarowana przez producenta wynosi ok. 825 g.

Informacje szczegółowe

Szybka dostawa
Szybka dostawa
Szybka dostawa
Ekspresowa wysyłka
Ekspresowa wysyłka
Ekspresowa wysyłka
Zweryfikowany sprzedawca
Zweryfikowany sprzedawca
Zweryfikowany sprzedawca

Opis szczegółowy produktu

Maxxis Rekon Race to część długiej linii opon Maxxis XC, które zwyciężały w wyścigach Pucharu Świata. Rekon Race odniósł sukces jako prototyp prawie rok przed debiutem produkcyjnym z Nino Schurterem na Mont Saint-Anne. Ta szybka opona semi-slick ma podobny profil do standardowego Rekon, ale z mniejszymi i niższymi klockami.

Szczegóły dotyczące opon Maxxis Rekon Race składana opona | EXO TR | WT

  • I.

  • Tubeless Ready – Opony bezdętkowe mają wiele zalet: umożliwiają jazdę z niższym ciśnieniem powietrza, co poprawia przyczepność i zmniejsza opory toczenia. A w przypadku braku dętki ryzyko przebicia jest również mniejsze. Opony MAXXIS TR są lepiej przygotowane do montażu z użyciem uszczelniacza niż inne opony „Tubeless Ready”. Stopka opony TR jest całkowicie pokryta warstwą gumy, tak jak w prawdziwej oponie bezdętkowej UST. Dzięki temu montaż bezdętkowy na wszystkich felgach o standardowych rozmiarach jest skuteczny już od pierwszego napompowania i z niewielką ilością płynu.

  • EXO Protection – Ten niezwykle wytrzymały i odporny na ścieranie materiał chroni ścianki boczne różnych opon MTB. Jest bardzo gęsty, lekki i bardzo elastyczny. Dzięki temu opony zachowują przekonujące, wysokie osiągi.

  • Wide Trail - opony są zoptymalizowane pod kątem wewnętrznej szerokości obręczy wynoszącej 35 mm, ale świetnie sprawdzają się na wszystkich obręczach o wymiarze wewnętrznym 30–39 mm.

Uwaga: Opony Tubeless Ready wymagają obręczy/kół kompatybilnych z oponami bezdętkowymi, wentyli bezdętkowych, taśmy na obręcze i uszczelniacza do opon bezdętkowych. Uszczelniacz nie jest wymagany w przypadku opon bezdętkowych UST, ale jest zalecany w celu zwiększenia ochrony przed przebiciem. Montaż powinien być wykonywany wyłącznie przez wykwalifikowany personel.

Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.

Nie wypełniaj tego pola:

Kontrola bezpieczeństwa