Magura MT Trail SL Carbon, zestaw przedni + tylny - czarno-niebieski, zestaw hamulców tarczowych
Kod: 1231


Produkty powiązane
Opis szczegółowy produktu
Magura definiuje wydajność układu hamulcowego do jazdy w terenie – 4 tłoczki z przodu zapewniają maksymalną siłę hamowania, 2 tłoczki z tyłu zapewniają idealną modulację. Dzięki dźwigni HC Carbolay® obsługiwanej jednym palcem, cały hamulec waży średnio zaledwie 230 gramów. Jest gotowy do użycia w rowerach elektrycznych.
100% WYDAJNOŚCI NA SZLAKU
Wyjątkowa wydajność MT7 w połączeniu z niską wagą MT8 zapewnia doskonałe osiągi podczas jazdy po szlakach.
NISKA WAGA
Ważąc średnio 230 gramów, MT Trail SL jest o 8% lżejszy od MT7 i tylko o 15% cięższy od MT8 (200 gramów), zapewniając jednocześnie 100% wydajności na szlaku.
PRZYCIĄGACZ WZROKU
Model MT Trail SL, wyposażony w dźwignię i zacisk kierownicy Carbolay®, wyróżnia się błyszczącą, głęboko czarną kierownicą z włókna węglowego oraz błyszczącym chromem na zacisku hamulcowym.
Cechy szlaku Magura MT Trail SL
- Dźwignia hamulca wykonana w całości z włókna węglowego
- Ergonomiczna dźwignia obsługiwana jednym palcem
- Kuty 4-tłoczkowy zacisk hamulcowy z przodu z aluminium
- Kuty 2-tłoczkowy zacisk hamulca tylnego z aluminium
- tłoczki hamulcowe magnetiXchange umożliwiające łatwą wymianę klocków hamulcowych
- Waga: tylko 220 g (tył) / 240 g (przód)
- Kompatybilny ze wszystkimi tarczami hamulcowymi Magura Storm i Storm SL
Technologie hamulców tarczowych Magura MT Trail SL
Carbotecture® SL: W porównaniu z konwencjonalnym materiałem Carbotecture® firmy Magura, będącym mieszanką zaawansowanych technologicznie polimerów i włókien węglowych lub szklanych, Carbotecture® SL wykorzystuje włókna węglowe średniej długości zamiast krótkich, co dodatkowo zwiększa trwałość i jednocześnie redukuje wagę. Carbotecture® SL oferuje znaczące zalety w porównaniu z klasycznym, lekkim materiałem, jakim jest aluminium: jest równie wytrzymały na rozciąganie i pękanie, a przy tym o ponad 50% lżejszy.
Wydajność w zakresie stosunku masy do masy: Hamulce Magura charakteryzują się wysoką odpornością termiczną, uzyskaną dzięki optymalnemu rozłożeniu masy. Chodzi o optymalne wykorzystanie materiałów i zastosowanie lekkiej konstrukcji tam, gdzie jest to naprawdę potrzebne.
magnetiXchange: Magnetyczne tłoki idealnie pasują do zacisku hamulcowego, umożliwiając szybką i łatwą wymianę klocków hamulcowych.
Shift Mix (opcjonalnie): Dzięki opcjonalnym zaciskom dźwigni Shift Mix firmy Magura, manetki Shimano (Shiftmix 1 + 2 / I-Spec I + II) i SRAM (Shiftmix 3 / X9, X0, XX) można zamontować bezpośrednio na dźwigniach hamulców, aby zachować porządek w kokpicie.
OPD: zacisk jednoczęściowy.
EBT | Technologia Easy Bleed: Proste i szybkie odpowietrzanie.
Notatki
Hamulec jest dostarczany napełniony i odpowietrzony. Przewód hamulcowy można łatwo skrócić do wymaganej długości. Adaptery Postmount lub IS2000 oraz tarcza hamulcowa nie są dołączone. Części te są sprzedawane oddzielnie. Należy zwrócić uwagę na maksymalną średnicę tarczy hamulcowej zalecaną dla danego widelca/ramy.
- Przewód hamulcowy: Przód: 1000 mm | Tył: 2000 mm (każdy skrócony)
- Dźwignia hamulca: dźwignia HC obsługiwana jednym palcem / konstrukcja Flip Flop / regulacja zasięgu za pomocą klucza imbusowego 3 mm (SW3)
- Płyta: zalecana: Storm HC, Storm CL (nie dołączona)
Zawartość opakowania
- Hamulec przedni + tylny, napełniony i odpowietrzony, bez tarcz i adapterów
Tworzywo
- Korpus dźwigni: Carbotecture® SL (włókno węglowe)
- Dźwignia: Carbolay® (włókno węglowe)
- Zacisk: aluminiowy
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
