Fox Racing Transfer Factory to teleskopowa sztyca siodła z wewnętrznym prowadzeniem linek i skokiem 150 mm , która wyróżnia się regulowaną wysokością skoku i całkowicie przeprojektowanym systemem hydraulicznym .
Lider wśród sztyc regulowanych: Fox Racing Transfer Factory Internal Dropper Post
Sztyca Fox Racing Transfer została całkowicie przeprojektowana , dzięki czemu jest płynniejsza i trwalsza niż kiedykolwiek wcześniej . Sztyca jest łatwiejsza w aktywacji, bardziej poręczna i ma więcej możliwości regulacji , co daje jej wyraźną przewagę nad konkurencją . Oferuje teraz regulowany skok w krokach co 5 mm i jest dostępna z maksymalnym skokiem do 240 mm .
Całkowicie nowy układ hydrauliczny charakteryzuje się przeprojektowanymi uszczelnieniami , które znacznie zwiększają trwałość . Interwał serwisowy wynosi obecnie 300 godzin , a większość czynności konserwacyjnych wykonuje kierowca w domu, przy użyciu standardowych narzędzi. Firma Fox Racing zastosowała również metalowe tuleje EKONOL (PTFE/teflon) , które minimalizują tarcie i ułatwiają aktywację .
Nowa komora powietrzna umożliwia ładowanie i regulację ciśnienia powietrza za pomocą zaworu Schradera umieszczonego pod zaciskiem sztycy. Rowerzysta może regulować prędkość odbicia lub ciśnienie w zależności od warunków, takich jak wysokość czy temperatura powietrza . Metalowa nakrętka zaworu z o-ringiem (taka sama jak w zawieszeniu FOX) gwarantuje brak wycieków powietrza .
Fox Racing zachował niską wysokość mocowania i dwuśrubowy system mocowania , popularny w poprzednim modelu Transfer. Lepsza estetyka i minimalna waga to tylko niektóre z korzyści. Dzięki regulowanemu skokowi (25 mm co 5 mm) i dedykowanej średnicy 34,9 mm, Transfer po raz kolejny umacnia swoją pozycję lidera wśród sztyc regulowanych .
Seria „Factory” charakteryzuje się najlepszymi rozwiązaniami technologicznymi firmy Fox Racing , w tym niezwykle gładką i niezwykle wytrzymałą powłoką Kashima Coat , sprawdzoną w wyścigach Pucharu Świata .
Cechy - wewnętrzna sztyca regulowana Fox Racing Transfer Factory
✔ 2-śrubowy system mocowania o niskim profilu
✔ Całkowicie przeprojektowany układ hydrauliczny i podzespoły wewnętrzne zapewniające większą trwałość
✔ Regulowany skok co 5 mm (możliwość zmniejszenia o 25 mm)
✔ Tuleje metalowe EKONOL (PTFE/teflon) zapewniające minimalne tarcie i płynną aktywację
✔ Nowy system uszczelnień wydłużający żywotność o 6 razy
✔ Wybór jednej z dwóch dźwigni sterujących:
➤ Pod kierownicą po lewej stronie (na 1 tarczę)
➤ Po lewej lub prawej stronie kierownicy (do tarcz 2x/3x)
Dane techniczne:
Zastosowanie: MTB / All-Mountain
Wersja: Fabryczna
Zawieszenie: pneumatyczne
Prowadzenie kabli: wewnętrzne
Przesunięcie: 0 mm
Średnica: 31,6 mm
Skok: 150 mm
Kolor:
Płaszcz Kashima
Waga:
549g
Zawartość opakowania:
✔ 1x sztyca regulowana Fox Racing Transfer Factory Internal Dropper Post (bez oryginalnego opakowania)



